diumenge, de febrer 18, 2007

“CAS SIURANA” MULET ADVERTEIX QUE HI HAN INDICIS FONAMENTATS PER PENSAR QUE EN 2003 EL PP JA VA EMPRAR AQUESTA TÀCTICA


EU recorda que Siurana ha demostrat no tindre cap escrúpol per canviar la voluntat popular i fer-se amb l'alcaldia.
El regidor d'Esquerra Unida a Cabanes, i candidat autonòmic d'Esquerra Unida, Carles Mulet, ha afirmat avui que "el cas Siurana" destapat per l'empadronament massiu de persones en domicili de l'alcalde i de familiars seus, podria no ser un delicte aïllat , sinó que cal revisar totes les actes d'empadronament de finals de 2202 i primer mes de 2003, ja que poden haver-hi noves sorpreses.
Mulet ha afirmat, que en aquelles eleccions, al no haver-hi encara representació institucional d'Esquerra Unida, no es va poder revisar un per un els expedients d'empadronament, que han estat ara la clau per trobar les proves de l'actuació delictiva del "Cas Siurana + a: http://entescnpremsa.bloc.cat/post/3111/140690

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola,>>>>No se si t'enrecordaràs, però un dia em vas preguntar mirant-me als ulls:>>>> -- Com es viu en Cabanes?, com ha segut que després de 10 anys en la >>capital te'n vas a>>un poblet que no conéix ningú?>>>>a lo que jo et vaig contestar:>>>> -- Això mateix, la tranquilitat i el saber que estaré en un lloc on >>tothom em coneix per>>mi mateix i no pel color del que pense.>>>>Avui matéix m'han vingut al pensament eixes paraules, perquè avui mateix >>me n'he adonat>>que lo meu era una utopía i ojala mai me n'haguera anat d'on estava. Avui >>mateix he>>comprat el diari i he llegit una noticia que m'ha fet canviar, avui mateix >>he caigut del>>burro i ho he decidit: aquest no es el poble pel que jo vaig treballar. >>Ara t'ho explique:>>>>Com a veï i resident en Cabanes des de fa mes de 10 anys, i sobre tot com >>a votant d'un>>partit del que fins ara era simpatitzant, em sent indignat per esta colla >>de "lladres>>manipulables" que ens mal governen desde fa 8 anys.>>>>Sí, sí, has llegit bé, jo era un senyor que creia en la gent que en >>aquella ocasió es van>>presentar per a alcalde i concejals, perquè sobre tot em pareixien "bona >>gent", d'eixa que>>pot fer alguna cosa pel meu poble. Ja entonces haguera d'haver sospitat >>alguna cosa, ja>>que cap dels que es presentava havia estat mai involucrat en cap acte >>lúdic ni associació>>cultural, fent patent que no els interessava el poble, sino el que d'ell >>pogueren traure.>>I ho reconec, em vaig (i van) enganyar. Baix esta premisa, la seva >>estratègia va ser molt>>bona: van aconseguir enganyar a la mitad de l'electorat. Cal tenir en >>compte que no tenen>>oposició, ja que l'altre partit majoritari son igual o pitjors que ells.>>>>Tornem al tema, que me'n vaig per les rames. Avui he comprat tots els >>diaris como solc fer>>normalment els diumenges, i m'ha "xocat" una noticia en un recuadret >>xicotet en una plana>>amagada del "Mediterráneo", on contava que l'alcalde i un concejal de >>Cabanes havien fet>>incripcions en el padró municipal. La notícia no passaba d'ahi, lo cual no >>m'ha sorprés lo>>més mínim tractan-se del diari on ho llegia. Llavors, al continuar llegint >>altres diaris,>>apareix en primera plana del Levante (18-02-2007) el següent titutlar:>>>>"Las 39 inscripciones sospechosas en el padrón de Cabanes se tramitaron >>con el mismo>>formulario">>>>(Acompañat d'unes fotos totalment reveladores.)>>>>Resulta que utilitzant un mateix paper imprés en la mateixa impresora >>(cosa que qualsevol>>informàtic mitg espabilat podria demostrar) han empadronat a 39 persones >>per a que>>clarament aumentent els seus vots el dia 27 (1), això no cal ser molt >>llest per a>>cavilar-ho. Però lo realment espectacular es que ho haguen fet amb ells i >>amb familiars>>directes, tal com (passe a contar-te les fotos):>>>> * el mateix alcalde Artemio Siurana, que ara té dos persones vivint en sa >>casa: clar, la>>filla s'ha casat i deurien notar el "forat" sentimental que ella ocupava. >>Curiosament>>eixes dos persones son el germa i la cunyada, residents en Benicassim, els >>amos del>>Supermercat Princecassim. Si els coneixes sabras que això es inverosímil, >>aguantar-la a>>ella pot ser horrorós.>>>> * Victor Manuel Siurana, nebot de l'alcalde: que te a 4 persones vivint >>en s'ha casa (que>>van comprar gracies a Marina d'Or). Qui conega a la gent del poble, sabra >>que si que viuen>>4 persones, pero dos son xiquets (un matrimoni amb els dos xiquets, que >>treballen en>>l'aeroport).>>>> * Luis Siurana, l'altre nebot de l'alcalde: que té l'adossat al costat >>del seu germà>>(Victor Manuel Siurana) i que viu sol desde que el va estrenar. Podeu >>preguntar-li quant>>el vegueu pel poble.>>>> * Ana Maria Muñoz Siurana: una altra neboda, que viu amb el home i pare >>del jugador Arzo>>del Vilareal (també vieuen sols els tres). Pense que al ser ells tres més >>el altres 8 que>>segons el padró viuen amb ella no s'aclariran molt bé. Aquest cas >>l'entenc, ser dependenta>>de la farmacia no dona per a tant.>>>> * Alberto Martí Escuriola, que te a 8 persones vivint en un masset de la >>Ribera que casi>>esta caent (si vols un dia et portaré, a veure si ens conviden a una >>cervessa). A aquest>>també l'entenc, la empresa no li va gens be i d'algún lloc té que traure >>diners.>>>> * Maria Pilar Herrasti. Una altra que ha ocupat una casa deshabitada en >>la Ribera. Açò no>>ho entenc, perque els haguera pogut ficar a casa el germà. Total, ell no >>sol estar...>>>>Em pareix vergonyos que ens utilitzen d'eixes maneres, total per a >>conseguir 39 vots més.>>>>Després de que se'm passara la rabia inicial i al parar-me a cavilar-ho, >>pense que no ens>>mereixem tot el que ens estan fent. Fa 8 anys Cabanes ere un poble sense >>apenes>>espectatives, on la gent vivíem la mar de tranquils, on podies anar al pa >>i passarte mitja>>hora xarrant amb les veïnes de les armetlles, taronjes o els melocotons, >>eres un més del>>poble. Que teni ara? que han fet pel poble?>>>> * 8 PAI (sense contar els de Marina d'Or) al voltant de Cabanes on si tot >>va com ells>>esperen es duplicarà la població. Has parlat en algún veí que li afecte >>açò? fes-ho,>>veuras qui contents que estan. Segur que no pensen que no tindrem >>servicis, mira per>>eixemple el que passa en Oropesa.>> * Un poliesportiu de 80 millions de pesetes on no podem fer res, ni jugar >>ni ballar ni>>rés per pòr que es trenque l'entarimat.>> * Unes directrius de tràfic caòtiques que fan que ningú de fora sàpiga >>com entrar i>>sortir del poble sense saltar-se una direcció prohibiba.>> * Donar-se a conéixer tal com son ells en realitat, persones sense gaire >>cultura (no tens>>mes que mirar a Artemio Siurana i a Jorge Conde), que els han donat el que >>volíen: fama (i>>espere que diners, sino no ho entenc).>> * Un camp de futbol de 200 millions de pesetes, que encara que ha pagat >>Marina d'Or>>hagueren pogut fer algo que la gent gastara realment.>> * Enfonsar totes les asociacions culturals, ofegant-les econòmicament >>(més i tot quant no>>eren simpatitzants d'ells). Gracies a Deu que la filla de l'alcalde >>pertany a la banda de>>múscia i esta s'ha pogut salvar.>> * Deixar Cabanes sense arbres, ni els de l'avinguda ni els de Rabachol.>>>>Açò em fa que pensar, perquè o una de dos o son tan tontos que es pensaven >>que ningú es>>donaria conte o creuen que son tan tontos que ens ho empassaríem. Les dos >>opcions em fan>>por, molt por. La tercera cosa que m'ha fet pensar que deuen tindre pòr de >>no guanyar,>>sino no donaríen el lamentable espectacle en cara del veïns de Cabanes.>>>>Per tot açò que et conte, i com jo no soc mes que un humil votant, que >>m'importava el meu>>poble, m'importava la gent i creia en els polítics, m'he decidit a >>enviar-te aquest>>correu, mes que res per a desenboirame i demanar-te un favor:>>>> REENVIA'L A TANTA GENT DE CABANES CONEGUES>>>>,però per favor no ho interpretes políticament, açò no ho faig per >>política sino per la>>rabia que em done com en 8 anys han enfonsat tot el que m'agradaba de >>Cabanes, tot en el>>que creia i tot el que dessitjava. En 8 anys m'han fet perdre la fe en les >>bones persones>>i pensar que tal volta els estudis siguen importants, no per la sabiduría, >>sino per la>>tolerància i la moralitat amb el que creu un mateix. Pensa tota la gent >>bona, amb ganes, i>>amb aptituts per a fer aquests tipus de tasques, que mai diguere que fore >>fàcil.>>>>Una abraçada, i ens veiem en un altre lloc, que tal volta no siga el "meu" >>poble.>>>> - J.G.M.->>>>>>>>>>(1) Ja sabeu que cal restar 39 vots al resultat final de les votacions>>