Com venim contant aquest dies, l’empresa pública Aerocas era un calaix sense fons d’on es podia malgastar alegrement sense cap tipus de problema, al mateix temps que mantindre la plantilla costava més de 380.000 euros a l’any;
Es gastaven:
- 441.000 euros en 2012 en el servei de vigilància dels passatges ( sense estar operatiu?
- 16 milions d’euros en contractes a assessories externes
- 9000 euros a l’any per la neteja de les oficines
- 23 milions d’euros en 7 anys en publicitat
- 2 milions d’euros a l’any en la publicitat en el Vila-real CF
- 7.700 euros al mes en electricitat
- 22,5 milions d’euros en contractes diversos
- 150 milions en les obres. 120 milions d’euros a pagar a CONAER
- 0,6 milions d’euros en convenis amb la UJI i la Universitat de València...
I un llarguíssim rosari de xifres escandaloses, tot per una infraestructura que quasi tres anys després de la seua inauguració continua sense cap ús
Ara, des de Compromís s’han fet públiques noves dades que demostren com es va malgastar indecent els diners públics dels contribuents, anant a vendre durant els pocs dies que dura FITUR ( La Fira Internacional del Turisme de Madrid), una infraestructura que estava encara o pendent d’iniciar les obres, o en un estat de tramitació molt endarrerit.
Any rere any, l’aposta promocional de les comarques de Castelló era no el seu atractiu en platges, patrimoni cultural, arquitectònic, paisatgístic, d’oci, sinó una ridícula infraestructura que no estava ni està en funcionament; com si una infraestructura puguera fer el destí.
Ara, anys després, evidentment aquest aeroport s’ha convertit en una icona i és mundialment reconegut com a un gran símbol del despropòsit, del balafiament de diners públics.
En els anys de bogeria, segons les factures a les quals s’ha tingut accés des del Grup Parlamentari de Compromís, la presència d’un stand propi de la infraestructura suposava un gran desemborsament de diners públics; en muntatges, lloguers, publireportatges, anuncis específics en sols algunes emissores de ràdio, o pastissets de confitura... 153.819,46 euros directament pagats per Aerocas, sense comptar les despeses d’hotels, desplaçaments, i barra lliure dels polítics i dirigents del PP; temps en els que es podia ser explèndit en els diners dels altres; els temps daurats de Carlos Fabra.
Anar a Fitur a passar uns dies de festa, era la moda imposada per Carlos Fabra, que es convertia en màxima tendència i obligació d’alcaldes i demés comparsa, però com es veu, no eixia de bades.
Les dades del que es va gastar són realment insultants ( sols les dades oficials)
any 2007
|
Cost per concepte
|
Cost per any
|
contracte IDEARIDEAS per a tot l'stand i materials
|
39.500,00 €
| |
Ocupació stand (IFEMA) 25,50+14 m2)
|
4.999,00 €
| |
presència en elements promocionals (IFEMA)
|
374,50 €
| |
total
|
44.873,50 €
| |
any 2008
| ||
Ocupació stand IFEMA 34 m2
|
5.223,32 €
| |
300 cafè monodosis
|
128,40 €
| |
projeccions (MASMMEDIA) llançament vídeos, projeccions, hotels,,.etc)
|
5.142,87 €
| |
“carpinteria decorativa” en l'stand+ muntatge,tarima,moqueta(
|
2.759,64 €
| |
lones, vinils, pantalles,mobiliari (DESDECERO)
|
8.624,60 €
| |
fabricació, muntatge,desmuntatge de l'stand (Stand-fer)
|
11.821,07 €
| |
hostesses (GAMA CONGRESOS SA)
|
1.049,80 €
| |
2000 tríptics ( IDEARIDEAS)
|
1.240,04 €
| |
40 Coca castelló, 200 ximos, 5 coca tomata 220 pastissets confitura (V Miravete)
|
775,75 €
| |
total
|
36.765,49 €
| |
any 2009
| ||
entrevistes a polítics locals i provincials en TVCS per Sònia Miralles
|
1.100,00 €
| |
Ocupació stand (IFEMA) 55m2)
|
8.150,16 €
| |
IFEMA (Internet i boteller)
|
68,32 €
| |
3000 exemplars folleto + campanya )GRUPO MIBILA)
|
4.596,65 €
| |
Gravación Video Producciones SL (edició vídeo amb locució)
|
5.568,00 €
| |
"contraportada 09" GUIA TURÍSTICA CASTELLÓ OGEA
|
1.856,00 €
| |
Publicacions en ADN (Heraldo Aragón)
|
1.740,00 €
| |
IFEMA ( a cuenta participación)
|
720,20 €
| |
Hostesses (GAMA CONGRESOS)
|
1.013,84 €
| |
Publicitat Onda Cero Castelló, (segons factura per 20" el dia 28/01/2009
|
2.259,68 €
| |
Publicitat Onda Cero Madrid
|
4.100,74 €
| |
31,173,59
| ||
any 2010
| ||
Montaje electèctrico Jorge Ibañez
|
696,21 €
| |
Linea RDSI IFEMA
|
870,59 €
| |
Ocupació stand (IFEMA) 40m2
|
6.059,97 €
| |
preparació i muntatge stand (Carpinteria Santiago Jimenez)
|
11.045,50 €
| |
personal auxiliar (GAMA CONGRESOS SA)
|
685,05 €
| |
Publicitat Onda Cero Madrid +Castelló
|
7.143,28 €
| |
Lloguer material promocional (ILUMINACIÓN INTEGRAL SL)
|
1.069,11 €
| |
Grabación Vieo Producciones SL (edició video amb locució)
|
7.134,00 €
| |
Publicitat en COPE Vila-real
|
1.740,00 €
| |
Treballs pintura ( FRANCISCO SIMO PINTURAS SL)
|
689,94 €
| |
creativitat, disseny stands.,.etc (DI-COM)
|
1.678,31 €
| |
impressions gràfiques lones (ATP solutions CB)
|
1.252,54 €
| |
plànols expositors i lloguer mobles ( LOPEZ NAVARRO DISSENY)
|
942,38 €
| |
41006,88
| ||
153.819,46 €
| ||
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada