divendres, de gener 24, 2014

Els comptes d’Aerocas: 380.000 euros en plantilla i el Consell no explica inexperiència prèvia i titulació de la gent contractada.



La diputada autonòmica de Compromís, Mònica Oltra va demanar saber pel salari i cost de les càrregues socials que anualment ocasiona la plantilla d’Aerocas, les funcions concretes de cada treballador, la titulació acadèmica, o l’experiència prèvia abans de la seua contractació, ordenances, responsables de l’àrea econòmic financera, o administratius.

El Conseller d’Economia explica les funcions de sols ordenances, responsable àrea financera i administratius, però evita explica l’experiència prèvia o la titulació acadèmica.

No explica quines han estat les funcions i tasques concretes, ni tampoc l’experiència prèvia o la titulació acadèmica dels dos auxiliars administratiu, director, Enginyer aeronàutic o de Responsable àrea jurídica

Des de Compromís es ve criticant que mentre Aerocs tenia una gran plantilla de personal amb un elevat cost, una mitjana de  380.000 a l’any entre 14 pagues i entre 7 persones, però al mateix temps contractava serveis externs per qualsevol treball de tipus tècnic, jurídic,  o administratiu normal.
Per tal de demostrar que en molts casos els nomenaments d’aquesta plantilla ha estat interessada i arbitrària, es demanava saber en cada cas la titulació i experiència prèvia, amb casos evidents com el  Patrícia Llopis Pardo,  filla de l’exsenadora i ex diputada al Congrés pel PP, Carmen Pardo, i de Rafael Llopis, l’enginyer que des del principi ha estat contractat per fer els treballs d’enginyeria de l’aeroport, o d’Alejandro Borras, regidor del PP de Nules i fill de l’ex delegat del Consell a Castelló, Ximo Borràs ( Llopis Pardo és ara directora d’Aerocas després del cessament de Garcia Salas).
La plantilla d’Aerocas

Alta
baixa
Director
01/06/04

administratiu
14/01/04

auxiliar
14/01/04

Responsable aerea economica financera
26/03/06

Inginyer aeronàutic
12/09/06

Responsable àrea jurídica
28/09/06

ordenança
23/11/06
30/06/2013
Auxiliar administratiu
01/09/10




-- 







--